Робота будь-якої компанії тісно пов'язана із комунікацією. Чи це клієнти, замовники, постачальники, партнери чи посередники — важливо забезпечити стабільне та якісне телефонне з'єднання для ефективного спілкування. Організація власної телефонії стане гарантією якості зв'язку та ефективної роботи вашого офісу.
Від наявності телефонної мережі, що працює ефективно та стабільно, залежить успіх компанії. Завдяки якісному зв'язку можна досягти:
Компанія, здатна оперативно відповідати на дзвінки та консультувати клієнтів, виглядає в їхніх очах більш привабливо та презентабельно.
Усього цього не завжди можна досягти, використовуючи вже існуючі мережі та міські АТС. Належний рівень послуг та високу якість з'єднання часто неможливо забезпечити через використання застарілої апаратури та постійні навантаження на лінії. Це негативно впливає на якість переговорів з клієнтами, партнерами та іншими людьми.
Одним із затребуваних та вигідних рішень є організація телефонії з персональною міні-АТС. Остання є спеціалізованим пристроєм, до якого підводяться зовнішні дроти. З нього виходять внутрішні телефонні лінії. Внаслідок такого підключення велика кількість користувачів усередині однієї фірми здатна працювати з невеликою кількістю зовнішніх номерів одномоментно. У цьому співробітників потрібно забезпечити індивідуальними телефонними апаратами.
Затребуваною альтернативою останніми роками стає налаштування IP-телефонії. Вона дозволяє відмовитись від класичних аналогових/гібридних станцій, використовуючи віртуальні станції. Сервера в цьому випадку розташовуються на території провайдера, тому встановлення ніякого обладнання не потрібно.
В обох випадках створюється автономна та локальна телефонна мережа всередині фірми. До центру комутації в офісі приєднуються всі внутрішні телефони, кожному з яких надається унікальний номер. Це дозволяє забезпечити швидкий і ефективний зв'язок між співробітниками компанії. Міні-станції організовують зв'язок внутрішніх ліній із міськими/мобільними мережами. Таким чином, здійснюючи дзвінок, клієнти потрапляють на внутрішню лінію через комутатор.
Міні-АТС установка, чи то стаціонарна чи віртуальна, забезпечує широкі можливості для компанії, а саме:
Завдяки великим функціональним можливостям окремої телефонної лінії можна досягти безлічі переваг, серед яких:
Налаштування внутрішньої телефонії необхідне для багатьох компаній, особливо якщо вони планують подальше зростання. У більшості випадків телефонні мережі пов'язані з роботою комп'ютерів, тому при створенні телефонної мережі важливий комплексний підхід і спільна організація всіх систем. Встановлення власної міні-АТС або налаштування IP-телефонії дозволить заощаджувати на оплаті послуг зовнішніх ліній зв'язку та принесе величезну користь компанії.
Щоб правильно організувати та здійснити процес встановлення власної телефонної лінії, зверніться до професіоналів компанії SUPERADMIN. Великий досвід та глибоке розуміння специфіки таких робіт дозволяють нам швидко та якісно створювати внутрішні телефонні лінії для будь-якого бізнесу. Ми також здійснюємо налаштування, оптимізацію та програмування міні-АТС, ціна на які вас приємно здивує.